Födelsedagspartaj


Igår firade vi Johanna som fyllde 21. Vi var först ute hos henne i Ingelstad innan vi tog bussen in till stan där det blev besök på både deluxe och pauze. Tog det hyfsat lugnt med alkoholen både på grund av jobb idag (som jag är på väg till nu) och för att pengarna behövs läggas på annat än alkohol. Men kul hade vi. 

Nu är det bara 3,5 timmes jobb idag och nästan 5 timmar imorgon innan det äntligen är dags att bege sig till Malmö och sen vidare till Dubai på tisdag, som man har längtat. Väderprognosen visar dessutom på över 30 grader och sol varje dag, så det ser ju jävligt lovande ut det här. 

Efter jobbet idag ska vi för övrigt hem till mor och far på lite käk och semlor. Missar ju fettisdagen som jag längtat efter, då det är enda dagen de säljer laktosfria på bageriet men då är jag ju inte hemma, så mamma ställer upp och gör egna till mig istället. Mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0