Seg i kropp och knopp

Känner redan nu hur jobbig den här dagen/kvällen kommer bli. Har ingen kraft till någonting just nu. Hade tänkt pluggat lite men får skjuta på det tills imorgon, så jag kan ligga kvar i sängen tills jag måste gå upp för att göra mig i ordning för jobb. Jobbar med andra ord stängning idag. Förhoppningsvis går den här dagen och veckan fort. Känns som evigheter tills vi åker men det är ju faktiskt bara två veckor kvar. Som jag längtar! 

Byter för övrigt skift idag, så nu går jag på samma schema som för två veckor sen vilket betyder att jag har öppningshelg till helgen istället för stängning. Och chillvecka nästa vecka. Woho! Något positivt med den här dagen i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0