Osammanhängande inlägg

Ska strax göra dag 8 av 30 på min lilla ab challenge innan det är dags att hoppa in i duschen, laga mat och göra sig i ordning för veckans sista jobbpass. 
Ska bli lika skönt som alltid med ledig helg, men extra roligt eftersom hela tjejgänget samlas. 

Fick för övrigt mitt schema för mars idag. Kan väl bara säga så här, maj blir en fattig månad med tanke på lönen som kommer i april. Men det får det väl vara värt med Dubai och tatuering och hela den där biten. Känns som att våren kommer gå jävligt fort i alla fall. Halva februari har ju redan passerat och nu låter jag som en gammal tant men tiden går så sjukt fort just nu och det känns som att det kommer fortsätta i samma takt. Aja, nog om det. Dags att ta tag i den här dagen. Har i alla fall lyckats bättre med pluggandet idag än i tisdags. Börjar äntligen närma mig slutet på kursen, kommer bli så skönt när den är avklarad! Då är det dock dags för nästa del, körkortsteorin men det ska man väl klara av. Har ju ändå lite trafikregler kvar i huvudet sen mopedtiden. 

Uppdate: Var tydligen vilodag på träningen idag, fick dock bli lite övningar ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0