Nationalteatern




Igår var det äntligen dags för Nationalteatern och tjejkväll. Vi började hemma hos Emma kl 3 (några av oss i alla fall) med käk och lite alkohol innan vi drog bort till konserthuset där spelningen var. Så bra! Efter spelningen gick vi hem till Emma igen och därefter till deluxe där det för första gången på mycket länge var jävligt roligt. Träffade på några från Nationalteatern som vi drog med hem på efterfest hos Emma för häng vid spisen. 

Fick för mig att jag skulle gå hem själv därifrån sen men insåg ganska snabbt att det inte var någon bra idé. Mina fötter var döda efter 500 meter plus att jag höll på att frysa ihjäl i min skinnjacka så det fick bli taxi hem istället. Idag mår jag förvånansvärt bra men det blir ändå en lugn söndag, tänker inte röra mig så mycket mer än jag måste.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0