Kaos på jobbet

Fy helvete vilken stängning det var igår. Fattar inte vart allt folk kom ifrån, det tog ju inte slut heller. Så idag har jag varit rätt förstörd men har i alla fall fått lite pluggande gjort, ska bara göra det allra sista imorgon sen ska jag nog vara redo för prov. Tur att man är ledig imorgon och på lördag i alla fall. Jobbar ett kortare pass på söndag och måndag innan vi tar tåget ner till Malmö på måndagkväll. På tisdagmorgon går flyget men vi skulle väl inte vara framme i Dubai förrän 4-5 lokal tid. 

På onsdag har vi ökensafari inbokad och på lördagen ska vi upp i världens högsta byggnad, sen får vi väl se vad mer vi hittar på där nere. Är lite sugen på vattenlandet som verkar helt galet. Man kan även få simma med delfiner, som alltid har varit en dröm men det kostar ju en hel del och jag vet inte om jag har de pengarna nu. Men, det här blir ju inte den sista resan så det lär ju komma fler tillfällen ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0