I behov av semester


Nu börjar jag fan bli otålig, vill åka NU! Behöver semester omgående, är så jävla trött idag och blir ännu tröttare av tanken på att jag jobbar öppning hela helgen. Måste dessutom plugga en massa den kommande veckan då jag måste göra ett prov innan jag åker, ett prov som egentligen ska göras om två veckor så det jag egentligen har två veckor på mig har ju nu bara en vecka på mig att göra. Men det är väl bara att försöka kämpa sig igenom. Har ju bara lite mer än en månad kvar innan jag äntligen är klar med kursen. Ska bli så skönt att slippa behöva tänka på plugg de kommande månaderna och att slippa behöva tänka på det nere i Dubai, så det var bäst att göra så här ändå. 

Nu däremot är det dags för jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0