Fredagstrött

Fy helvete vad trött jag är idag. Fattar inte hur jag ska orka med en öppningshelg. Har sovit så dåligt de senaste två nätterna så jag känner mig helt veck i huvudet nu. Men det är väl bara till att bita ihop och försöka stå ut den här dagen och sen gå och lägga sig tidigt ikväll. Helst hade jag ju dock legat kvar i sängen hela dagen men om man ska ha råd med resorna och hunden så måste ju pengar komma in på kontot också. 

Nu ska jag strax försöka ta mig upp ur sängen för andra gången idag och ta bussen till jobbet. Från och med den här veckan så börjar jag 8.45 istället för kl 8 när jag har öppning, bara på vardagarna dock. På helgerna är det fortfarande 8 som gäller. Men de där 45 minuterna extra sömn har min kropp tackat för de senaste två dagarna även om jag ändå varit skit trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0