Flytt

Har suttit hela dagen och klurat på en ny blogg. Kommer alltså med största sannolikhet flytta bloggen, men jag har inte riktigt bestämt exakt hur jag ska göra än. Om det ska vara en "nystart" eller om jag ska flytta över allt från denna till den nya. Det första alternativet känns mest lockande för tillfället. Dock kommer den här få finnas kvar oavsett, känns ju som ens lilla barn. Det kan man ju inte bara radera bort så där hux flux. 

Jag kommer fortsätta här ett par dagar till i alla fall, vill få ordning på designen och så där innan jag börjar på något nytt men jag lovar att meddela ny adress och så när det blir aktuellt. Och om det är någon som är duktig på att göra headers, så hojta till. Jag är sämst i världen på sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0