En vecka

Fy helvete vad trött jag varit i helgen, speciellt på kvällarna efter jobbet. Jag jobbar även idag men sen är jag äntligen ledig imorgon. Ikväll vankas det personalfest. Helst hade jag bara velat vara hemma och sova men det här händer ju bara en gång om året så det är väl bara till att köra på. Ska dock försöka ta det lugnt med alkoholen så jag orkar ta mig upp och plugga imorgon. 

En vecka kvar till Dubai dessutom! Och jag jobbar bara 4 dagar innan dess. Skulle egentligen varit ledig fre-sön men tog på mig ett kortare pass på söndagen för att inte förlora allt för mycket pengar nu när man åker iväg och missar jobb. Pepp som fan är jag i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0