Drömmer mig bort


Åh vad jag vill åka iväg nu. Som tur är så är det ju bara 22 dagar kvar till Dubai men det känns ändå så långt borta. Bilden ovan har jag något minne av att jag har lagt upp förut, från Barcelona som jag inte hade haft något emot att åka till igen någon gång i framtiden. Men innan det blir Barcelona igen så är det ju så många andra ställen jag vill hinna med. Budapest, Italien, Australien, Nya Zeeland, Mexico och USA är bara några av alla ställen. Nästa år blir det i alla fall, om nu allt går som det ska, Hawaii där Jonathans kusin och hans tjej ska gifta sig. Hawaii har alltid varit en dröm, som nu äntligen verkar gå i uppfyllelse. 

I fredags bokade vi även biljetter till PSG-Reims, så det blir alltså lite fotboll när vi är i Paris också.

Nu ska jag jobba innan jag har lite ledigt imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0