5 februari


Var tydligen tröttare än jag trodde idag. Klockan ringde kl halv 10, satte nytt alarm vid 10 men har inget minne av att det skulle ha ringt och vaknade nu istället. Men jag är ju ändå ledig idag så ingen större skada skedd. 

Igår fick vi vår smoothie/frappemaskin till jobbet så jag kunde ju inte motstå en smoothie, så gott. Frågan är ju bara hur nyttiga de egentligen är, så jag kommer nog försöka hålla mig till mina egna i framtiden. Men en och annan från jobbet lär nog också slinka ner nån gång ibland. 

Nu ska jag käka lite frukost, kolla på avsnitten av Project Runway jag missat när jag jobbat och sen försöka sätta mig med plugget en stund innan det är dags för tvätt och matshopping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0