Malmö




Det här är de enda bilderna som togs igår. Eller i alla fall de enda med min otroligt grymma mobilkamera. Första bilden står Emma i garderoben på Sleezy's fest och hänger och på den andra ser ni (förhoppningsvis) mig, basisten i Crazy Lixx och Emma när vi posar järnet i mörkret på Bodoni. Som sagt var kvällen grym. Först Sleezy's fest där man blev full som en kastrull, spydde lite, pussades lite, sen vidare till 90's men vi var för fulla för att komma in (egentligen hade Emma bara råkat göra världens fall precis utanför och fy fan va jag skrattade), så vi drog vidare till Powerhouse/Bodoni där vi betalade 40kr för att få vara i 20 min, men det var det värt det, träffade grymt härliga människor och jag vill tillbaka till Malmö nu. Malmö klättrar högre och högre upp på min favoritstadslista, haha. Göteborg får passa sig alltså. Men nog pratat om Malmö, nu ska jag nog försöka få i mig lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0