Ebay & seriösa problem



De här tröjorna hade jag inte tackat nej till, speciellt inte den nedersta. Älskar det trycket. Alla finns på Ebay. Och på tal om något helt annat. Jag har seriösa problem med hur jag ska göra med vissa saker, velar fram och tillbaka hela tiden, som jag alltid lyckas göra. Ena stunden vill jag så himla gärna, men sen så ändrar jag mig och känner att det nog bara skulle bli helt fel. Men för en gångs skull kanske man skulle lyssna på hjärtat och inte överanalysera allting, men jag får nog ta mig en riktigt funderare innan jag bestämmer mig för något trots allt. Det första alternativet lockar mest just nu i alla fall. Och jag vet knappt själv vad jag skriver just nu, men det är skit samma. Jag får skylla på att jag är lite nervös. Emma vet varför. Ni andra lär aldrig få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0