Nyårsafton

Min nyårsafton blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag hade det trevligt ändå. Började hemma hos Emma med mat och lite kortspel, sen drog vi vidare till hovshaga där vi festade med föräldrarna till mannen som höll i någon typ av fest (sjukt segt) eftersom de var mer drag uppe hos dem. Efter det drog vi ner till sjön och kollade på fyrverkerierna där Emma & Emmii fick ta emot min nyårkyss. Träffade lite folk där och följde med dem till någon annan fest och sen vidare till horan & tigern där kvällen avslutades kl 4 då taxin kom och hämtade oss. Idag mår jag inte allt för bra och ändå drack jag inte så jättemycket igår. Bilder kommer så fort jag orkar lägga in. Tog även lite kort med den nya kameran och de bilderna kommer väl upp så småningom (när jag har framkallat de).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0