Nyår i bilder













Bättre sent än aldrig säger jag och ger er mitt nyår i bilder, några av de i alla fall. Jag hade som sagt en okej nyårsafton, jag hade förväntat mig lite mer men det blir ju nästan aldrig som man har tänkt sig så förvånad? Nej det är jag inte. Men jag fick ju i alla fall fira in det med mina favoritbrudar så jag ska väl inte klaga. Nu ska jag sova, imorgon tänkte jag gå upp någorlunda tidigt för att sedan bege mig ut på stan med Emma och förhoppningsvis komma hem med lite nya grejer, tror dock inte det kommer hända eftersom det aldrig kommer in några nya kläder i butikerna och ingenting av det som finns där nu faller mig i smaken, men en chans kan man ju alltid ge det.

Låter förövrigt bilderna tala för sig själva, förutom sista bilden. Jag har inte däckat, blev bara lite trött och tog en tupplur i en minut sen var jag uppe på fötterna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0