Man mår som man förtjänar

Idag mår man verkligen som man förtjänar. Gårdagen var minst sagt galen. Full som en kastrull var man också, så jag har en hel del minnesluckor och har ingen aning om vad eller till vilka jag har skickat sms eller vad jag har sagt till folket man träffat, vilket inte känns helt okej. Känner mig fortfarande full (ni skulle bara veta hur lång tid det här inlägget har tagit att skriva) och skulle verkligen behöva duscha, men jag orkar inte göra nånting, har så jävla ont överallt. Har förövrigt en hel del bilder att slänga upp, både från Backyard Babies och gårdagen men jag är som ni kanske förstår sjukt trött och bakis så det får nog vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0