Långhårsuppsättning





Så här blev resultatet av dagens långhårsuppsättning. Det ser lite konstigt ut från sidan, tycker jag i alla fall, men det var tydligen så det skulle vara så de är väl bara att le och vara nöjd, typ. Fick sluta en halvtimme tidigare eftersom jag blev klar ganska snabbt så tog med mig Emma och hoppade på bussen, gick till ica där hon impulsköpte chokladglass, sen var det dags för nästa impulsköp när jag kände doften av subway mat, sen drog vi och hälsade på vår underbara gamla lärare Fredrik. Han kan känna sig saknad. Kom hem och däckade ganska snabbt i sängen efter en välbehövlig dusch och vaknade sen av att mamma kom hem med ett paket från H&M med mina bikinis och armband. Nöjd tjej. Imorgon är det fredag och en vecka kvar till Backyard Babies. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0