Kämpa!



Tänkte bara visa den här videon som jag hittade på Gynnings blogg. Vilken jävla kämpe. Och på tal om att kämpa så kan jag berätta att jag har kämpat som ett as på ett core-pass idag. Var jävligt gött och jag kommer troligtvis att börja sitta barnvakt någon gång i veckan på friskis & svettis och därefter få ett gymkort så nu jävlar ska de bli fart på mig igen. Mina fina Lisbeth Salander inspirerade övningar här hemma kommer jag givetvis fortsätta med. För en gång skull är jag taggad på att börja träna. På lördag börjar ju fotbollsträningen igen också. Ätit bra har jag också gjort. Och det här är inget för att gå ner en massa i vikt, utan för att träna upp min rygg och mina axlar, samt få tillbaka min vältränade kropp jag hade en gång i tiden. Var dock lite för smal då, så det såg mest bara sjukt. Kommer kanske dela med mig av en bild från den tiden någon gång men inte idag. Kanske imorgon om jag hinner slänga in nått innan vi drar till hovmantorp och slår klackarna i taket. Vilken jävla kväll det kommer bli, hoppas jag i alla fall. Får väl ta och ursäkta det röriga inlägget också innan jag sätter punkt. Nu: Duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0