Huvudvärk

Filmen igår var sjukt bra och man kan ju inte annat än älska Lisbeth Salander. Fick lite inspiration av henne igår, så så fort jag kom hem efter filmen när det egentligen var sängdags började jag träna som en galning och var verkligen helt död efteråt. Nu ska jag bara försöka göra detta varje dag också så man kanske kan få en lite snyggare kropp.

Idag hade jag egentligen sovmorgon, men vaknade först kl 6 av att jag frös och huvudet värkte lite men jag lyckades somna om, i en timme i alla fall. Sen vaknade jag igen och trodde att mitt huvud skulle sprängas i små bitar. Har inte haft sådan huvudvärk sen mitt första migränanfall som var något av det värsta jag har varit med om och det här var nästan på gränsen till värre. Tryckte i mig tre alvedon och två migrän tabletter i omgångar men inget hjälpte. Till slut låg jag och lipade för att de gjorde så jävla ont. Lyckades dock somna om (efter att ha sjukanmält mig) en stund, men vaknade sen efter en hel del mardrömmar, gick upp och försökta få i mig lite mat och sen tvingade jag mig själv till skolan och lyckades ta mig igenom alla lektioner förutom den jag missade på morgonen. För tillfället är huvudvärken lite bättre, men den kommer och går lite, så det är väl bara att hålla tummarna på att den inte kommer tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0