Helvetes dag

Idag har inte varit min bästa dag om man säger så. Vaknade först upp med nackspärr (som försvann efter ett tag), var sjukt trött, höll på att frysa ihjäl i väntan på bussen (16 minusgrader) som aldrig kom, fick istället skjuts till skolan efter 20 minuters väntan på bussen av pappa där jag bara hade en lektion, men en lång sådan. Frisörteknik, som gick åt helvete och förstörde hela min dag. Nästan i alla fall. Om det inte hade varit för Emma som fixade min utväxt, tack gode gud för det för den var fan inte fin. Nu ska jag äta makawoooonew och falukooooow. Fy fan va gott. Imorgon kanske jag ska klippa mig, sen ska jag sitta barnvakt på friskis och efter det tar jag mitt pick och pack och drar hem till Emmii och myser. Ser alltså ut som att min morgondag kommer bli snäppet bättre än denna. Tackar jag också gud för, som jag inte tror ett piss på men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0