Bröllopsklänning



Nu har jag äntligen lyckats lägga in bilderna från nyår på datorn, men orkar inte lägga upp de på bloggen (tar sån tid) just nu, så istället får ni en bild från igår där jag fick prova värdinnans bröllopsklänning. Kvällen var lite upp och ner för alla, det slutade med tårar för vissa, skratt för andra och en kall hemfärd, som har resulterat i köldutslag idag och att jag bara har legat och skakat även om jag har haft massa kläder och filtar på mig. Nu är jag sjukt trött och imorgon kanske jag måste upp tidigt om jag ska hinna säga hejdå och lite sånt där till en viss person så de är väl lika bra att gå och lägga sig. Så godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0